غمکده

ساقیا در گردش ساغر تعلل تا به چند

غمکده

ساقیا در گردش ساغر تعلل تا به چند

عشق اگه روز ازل در دل دیوانه نبود

عشق اگه روز ازل در دل دیوانه نبود   

    تا ابد زیر فلک ناله ی مستانه نبود

نرگس ساقی اگه مستی صد جام نداشت

      سرهر کوی و گذراین همه میخانه نبود

من و جام می و دل نقش تو در باده ی ناب

                                  خلوتی بود که در آن ره بیگانه نبود

کاش آن تب که تو را سوخت مرا سوخته بود

                                   به فدای تو مگه این دل دیوانه نبود

تو چرا شمع شدی سوختی ای هستی من

                                آنزمانی که تو را سایه ی پرواز نبود

من جدا از تو نبودم به خدا در همه عمر

                             قبله گاه دل من جز تو در این خانه نبود

کاش آن تب که تو را سوخت بود مرا سوخته بود

                                   به فدای تو مگه این دل دیوانه نبود

نظرات 10 + ارسال نظر
رویا چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:12 ق.ظ http://delsokhte.blogsky.com

سلام
جالب بود موفق باشید

عرفان پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:50 ق.ظ

نظرم برات میدیم
اولین نظرو من دادم ها یادت باشه
میدونی
وبلاگت خوبه ولی هنوز کامل نیست.زیادیم شلوغش کردی با عکسات
به هر حال موفق باشی

رویا شنبه 31 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:23 ب.ظ http://delsokhte.blogsky.com

سلام
ممنون سر زدید
من در خدمتتون هستم و خیلی خوشحال میشم
همه ما درد مشترک داریم پس راحت همو درک میکنیم

مهسا جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:25 ب.ظ

سلام به شما دوست عزیز
به نظر من اگر در مورد یک شاعر و زندگی نامش متن اضافه کنی بهتره . عکس هم اضافه کنید قشنگ تر میشه
موفق باشید خداحافظ

علی چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:39 ب.ظ http://shabe-asheghan.persianblog.com

سلام دوست عزیز!
از لطف شما بی نهایت سپاسگزارم!
مولا همیشه یار و یاورتان ...
یا حق

رویا شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:41 ق.ظ http://delsokhte.blogsky.com

سلام
اره تو راست میگی من با خودم رو راست نیستم
اما در این مورد بهت دروغ نگفتم
دلشکسته به کسی میگن که مخاطبش دیگه نباشه
اما اگه پست اخرمو بخونی متوجه میشی که من همیشه باهاشم
میبینی دروغ نگفتم؟
ممنون سر زدی

رویا پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:07 ب.ظ

سلام
چرا دیگه نیستی؟

رویا دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:08 ق.ظ

سلام
میبینی تنها تو نیستی که فکر میکنی بی وقت بیداری و دیونه ی منم مثل توام
دلم میخواد دنیا رو اونجور که هست ببینم با همه تلخیها و خوشیهاش
منم مثل تو دلتنگم دلم میگیره ناخوشم اما چون هستم و زندگی میکنم پس باید بسازم و با خودم کنار بیام
خیلی وقته به این باور رسیدم
حالا فکر میکنم بهترین کسی باشم که میتونه به حرفات گوش بده و درکت کنه
دلم نمیخواد تا ابد احساس تنهایی و دلتنگی کنم
منتظرتم

رویا پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام
ممنون که این حکایت زیبا و اموزنده رو نوشتی اما فکر کنم واسه انجامش کمی دیر باشه
چون من مدتهاست انتخابمو کردم و امیدوارم پشیمون نشم
موفق باشید

رویا پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:29 ق.ظ

سلام
چرا دیگه نمینویسی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد